Eternals
Marvel Studios’tan ETERNALS insanoğlunun doğuşundan beri Dünya'yı koruyan yıldızların ötesinden bir grup kahramanı konu alıyor. Deviantlar olarak adlandırılan, uzun süredir görülmeyen canavar yaratıklar gizemli bir şekilde geri dönünce, Eternallar bir kez daha insanlığı savunmak için bir araya gelmek zorunda kalır.