Moon Knight
Yumuşak huylu hediyelik eşya dükkanı çalışanı Steven Grant, bayılmalarla ve başka bir hayatın anılarıyla boğuşmaya başlayınca, çoklu kişilik bozukluğuna sahip olduğunu ve paralı asker Marc Spector ile aynı bedeni paylaştığını keşfeder. Steven/Marc'ın düşmanları birleşirken, onlar karmaşık kimliklerinde salınarak Mısır'ın güçlü tanrıları arasında ölümcül bir gizemin içine itilir.
Steven, hem bir süper kahraman hem de bir askerle aynı bedeni paylaşan biri olabileceğini öğrenir.
Tepki vermek için az zamanı olan Steven, gizemli bir ortak geldiğinde bir tanrılar savaşına itilir.
Marc, Layla ile birlikte Harrow gittikten sonra istihbarat için Kahire'ye doğru yola çıkar.
Doğaüstü tehditler onları durdurmaya çalışırken, Marc ve Steven'ın dengeyi bulması gerekir.
Marc ve Steven, kendi gerçeklerini bulmak ya da geride kaldıklarını anlamak için anılarını inceler.
Moon Knight kavgaya karışırken, Marc, Steven ve Konshu'nun birlik olup Ammit'i durdurması gerekir.