Safkan bir kedi ve üç yavrusu, onlara kalan mirası ele geçirmeyi isteyen açgözlü bir kahya tarafından kaçırılır. Tüm umutlar kaybedilmişken Thomas O’Malley adında iyi niyetli bir sokak kedisi ile arkadaş olurlar.
Paris’in göbeğinde nazik ve biraz da tuhaf, milyoner bir kadın bütün mal varlığını, sosyete kedisi Düşes ve onun üç yavrusuna bırakır. Açgözlü ve sakar kahya, mirası ele geçirebilmek için gerçekleştirdiği muhteşem kedi kaçırma muzipliklerine kahkahalar ve macera eşlik eder. Günü kurtarmak artık hırgür içinde yaşayan sokak kedisi Thomas O’Malley ile swing caz müziği yapan grubuna kalmıştır.