Deadpool
Marvel Comics'in en sıra dışı kahramanı olan DEADPOOL’da, kendisine hızlanmış iyileşme gücü veren acımasız deneylerden çıktıktan sonra Deadpool karakterini yaratan eski Özel Kuvvetler operatörü paralı asker Wade Wilson’ın hikayesi anlatılıyor. Yeni yetenekleri ve karanlık, ofansif mizah anlayışıyla donanmış Deadpool, hayatını neredeyse yok eden adamın peşinde.