Bruce Willis, polis dedektifi John McClane olarak geri dönüyor - bu kez, tüm ülkenin kapısına kilit vurabilecek bir saldırının arkasındaki ileri teknoloji bilgisayar korsanına engel olmak için eski usul yöntemler kullanır.