Enkanto: Sihirli Dünya
Ödüllü Lin-Manuel Miranda'nın yepyeni şarkılarıyla Walt Disney Animation Studios’dan Enkanto, Kolombiya dağlarında sihirli bir evde yaşayan olağanüstü bir aile olan Madrigal’lerin hikayesini anlatıyor. Ancak ailenin tek sıradan üyesi olan Mirabel, evlerindeki sihrin tehlikede olduğunu keşfedince, ailesinin son umudu haline geliyor.