Moana
Moana, halkını kurtarabilmek için denize açılır. Yolculuğu sırasında bir zamanların, güçlü yarı tanrısı Maui ile tanışır ve okyanusta eğlenceli ve heyecanlı bir yolculuk geçirirler.