Fantastik Dörtlü
Genç bir dahi, arkadaşlarının ve iş arkadaşlarının yardımıyla başka bir boyuta açılan bir portal oluşturur, ancak bir kaza, aralarından birini orada mahsur bırakır ve diğerlerine sıra dışı güçler verir. Dört yıl sonra, mahsur kalan kişi megaloman bir fatih olarak geri döner ve diğerleri Fantastik Dörtlü olarak onu durdurmak için farklılıklarını bir kenara bırakmak zorunda kalırlar.