Fantastik Dörtlü: Gümüş Sörfçü'nün Yükselişi
Esrarengiz, galaksiler arası haberci Gümüş Sörfçü, onu yıkıma hazırlamak için Dünya'ya gelirken; Fantastik Dörtlü, şimdiye kadarki en zorlu görevle karşılaşır.