Karlar Ülkesi'nde korkusuz bir iyimser olan Anna, kaba dağ adamı Kristoff ve onun sadık ren geyiği Sven ile birlikte destansı bir yolculuğa başlar. Everest benzeri koşullarla boğuşurlar. Buzul güçleriyle Arendelle Krallığı'nı sonsuza dek kış mevsimine hapseden kız kardeşi Elsa'yı bulmaya çalışan Anna, Olaf isimli neşeli kar adamıyla mücadele ederken, gizemli trollerle de karşılaşır.