İpucunu Yakala
On üç yaşındaki moda tutkunu Lexy Gold, okulunun dedikodu köşesi için gizli bilgileri elde etmekle gurur duyuyordur. Ancak İngilizce öğretmeni Bay Walker kaybolduğunda, Lexy, yüzyılın hikâyesi olabilecek bu davanın çözülmesine öncülük etmek için arkadaşlarını bir araya toplar.
On üç yaşındaki moda tutkunu Lexy Gold, okulunun dedikodu köşesi için gizli bilgileri elde etmekle gurur duyuyordur. Ancak İngilizce öğretmeni Bay Walker kaybolduğunda, Lexy, yüzyılın hikâyesini bulmuş olabilir. Soruşturma tehlikeli hale gelince, Bay Walker'a gerçekte ne olduğunu öğrenmek ve zaman dolmadan onu kurtarmak için arkadaşlarıyla birlikte çalışmak zorundadır!