Marked for Death
Jamaikadan gelen uyuşturucular memleketine sızar. Uyuşturucuyla Mücadele Ajanı John Hatcher (Steven Seagal), tam gaz devam eden bu macerada kafa kırıyor!
Kafa kırmakta Steven Seagal'ın üstüne yok! Uyuşturucu Uygulama Ajanı John Hatcher (Seagal), ortağı öldükten sonra memleketine döner. Ama orada işler kötüye gider. Jamaikalı uyuşturucu lordları, bir kara büyü başpapazının yönettiği kasabaya sızar. Haydutlar Hatcher'da kendi eşlerini bulurlar, ama dünyanın bütün vuduları bir araya gelse bile onu durdurmaya yetmeyecek!