High Fidelity
Bir plakçının sahibi olan Rob, devam eden de dahil olmak üzere en önemli beş ayrılığını anlatır.
John Cusack, Chicago'nun arka sokaklarından birindeki yarı başarısız bir plak dükkanının sahibi olan Rob Gordon rolündedir. Müziği eski moda bir şekilde - vinyl üzerinden, iki tuhaf tezgahtar - histerik bir şekilde komik rock züppesi Barry (Jack Black) ve daha sessizce inatçı başarısız Dick (Todd Luiso) - ile satar. Ancak Rob'un hayatında bocalayan tek şey işi değildir. Uzun süredir kız arkadaşı olan Laura (Iben Hjejle) onu terk edince aşk hayatı yolundan sapar. Bu da onu geçmişteki başarısız aşk girişimlerini, bildiği tek yolla incelemeye zorlar! Muhteşem eğlenceli bir zaman için, HIGH FIDELITY ile bir tur atın.