Hitman: Ajan 47
Popüler video oyununa dayanan Hitman: Ajan 47, dünyanın en ölümcül suikastçısını merkez alıyor: üstün zeka ve insanüstü yeteneklere sahip genetik yapısı geliştirilmiş bir klon!