Horton
İyiliksever bir fil, toz tanesi üzerinde yaşayan bir medeniyeti keşfeder ve onları var olduklarına inanmayanlardan kurtarmalıdır.
Horton adındaki oyuncu bir fil, havada süzülen bir toz zerresi üzerindeki mikroskobik Who-ville şehrini keşfedip şehri, var olduğuna inanmayanların tehlikelerinden kurtarmak için eğlenceli bir maceraya atılınca zoraki bir kahraman olur. Şehir halkına, orada olduklarını kanıtlamaları için yardım ederken şunu öğreniriz, "Ne kadar küçük olursa olsun, bir kişi, bir kişidir."