İçimdeki Müzik
Serebral palsi hastası altıncı sınıf öğrencisi son derece akıllı ve keskin zekâlı Melody Brooks, konuşamadığı ve tekerlekli sandalye kullandığı için sınıf arkadaşlarıyla aynı olanaklara sahip değildir. Genç bir eğitimci, öğrencisinin potansiyelini fark eder ve yaygın eğitime katılmaya karar veren Melody, ne söylediğinin nasıl söylediğinden daha önemli olduğunu gösterir.
Serebral palsi hastası altıncı sınıf öğrencisi son derece akıllı ve keskin zekâlı Melody Brooks, konuşamadığı ve tekerlekli sandalye kullandığı için başkaları ona genellikle acıyarak ve rahatsız hissederek bakar. Anne ve babası onun en güçlü savunucuları olsa da Melody etrafındaki dünya tarafından görülmek ve duyulmak için can atmaktadır. Genç bir eğitimci, Melody'nin ham potansiyelini fark edince onu yaygın eğitime katılması için teşvik eder. Melody, pek çok zorluğa rağmen okulunun bilgi yarışması takımını başarıya götürür. Bu süreçte Melody, yeni keşfettiği sesini kullanarak ailesine, müdürüne, akranlarına, eksantrik bir komşuya ve hatta ailenin Japon balığına bile cesaret verir.