"Aleksander ve Felaket, Korkunç, Berbat, Çok Kötü Bir Yolculuk", Meksiko'ya rüya gibi bir bahar tatiline çıkan on bir yaşındaki Alexander ve ailesinin, lanetli bir putu keşfetmesini ve tüm planlarının fena hâlde ters gitmesini konu alır. Yeni aile komedisinde başrolleri Eva Longoria, Jesse Garcia, Paulina Chávez, Rose Portillo, Thom Nemer ve Cheech Marin paylaşmaktadır.
"Aleksander ve Felaket, Korkunç, Berbat, Çok Kötü Bir Yolculuk", Meksiko'ya rüya gibi bir bahar tatiline çıkan on bir yaşındaki Alexander ve ailesinin, lanetli bir putu keşfetmesini ve tüm planlarının fena hâlde ters gitmesini konu almaktadır. Aile, putu ait olduğu yuvaya geri götürmeye karar verene kadar sınanır. Bu yepyeni aile komedisinde başrolleri Eva Longoria, Jesse Garcia, Paulina Chávez, Rose Portillo, Thom Nemer ve Cheech Marin paylaşmaktadır. Yönetmeni Marvin Lemus ve yazarı Matt Lopez olan film, Judith Viorst'un "Alexander ve Felaket, Korkunç, Berbat, Çok Kötü Bir Gün" kitabından uyarlanmıştır. Yapımcıları Shawn Levy, Dan Levine p.g.a., Dan Cohen, Lisa Henson p.g.a.; baş yapımcıları ise Eva Longoria, Emily Morris ve Shelly Strong'dur.