Aslan Kral II: Simba’nın Onuru
Timon ve Pumbaa, Simba'nın güçlü iradeli kızı Kiara'ya göz kulak olmak için ellerinden geleni yaparlar, ancak Scar'ın Onuru'na liderlik etmek için yetiştirilen yavru aslan Kovu ile karşılaştığında onu maceradan alıkoyamazlar.
Simba'nın güçlü iradeli kızı Kiara, babasının gözetleyen bakışlarından uzakta macera ararken, "aşk" anlamına gelen "Upendi"nin gücünü deneyimleyin. Timon ve Pumbaa, onu korumak için ancak bu kadar çok şey yapabilirler, özellikle de Scar'ın Onuru'na liderlik etmek için yetiştirilen ilgi çekici bir rakip olan Kovu ile karşılaştığında. Kiara ve Kovu, büyük "Yaşam Çemberi"ndeki yerlerini ararken, onurlarını yeniden birleştirmenin ve Onur Toprakları'na barış getirmenin kaderleri olabileceğini keşfederler.