Kate Berlant: Cinnamon in the Wind
Kate Berlant, ilk solo canlı performansında, samimi bir mekânda, sadece seyirciyle değil, kendisinin aynadaki yansımasıyla da paylaştığı absürdist bir set sergiler.
Kate Berlant: Cinnamon in the Wind'de Kate, samimi bir alanda, sadece seyirciyle değil kendisinin aynadaki yansımasıyla da paylaştığı absürdist bir set sergiler. Bo Burnham'ın yönettiği Kate'in özel gösterisi, seyircilerin onun komedisine yönelik beklentilerini çarpıtırken, aynı zamanda kalabalıkla kurduğu geleceği görme bağlantısını ve performansını durduramayışını keşfeder.