Byron Bowers
İlk komedi gösterisine giden uzun yolculuğundan, akıl sağlığının damgalanmasından ve mantarlarla kafayı bulmanın şizofren babasını anlamasını nasıl sağladığından ve onun Siyahiliği hakkındaki hislerini nasıl değiştirdiğinden bahseder.