Mickey, Minnie ve fare çetesiyle birlikte bir kedinin evinde kargaşa çıkarır.
Kedi Tom uzaktayken, Mickey, Minnie ve bir grup yaramaz fare onun evini ele geçirir ve çeşitli müzikal kargaşalarla eğlenirler. Mickey ve Minnie piyanonun tuşları üzerinde dans eder, bir tekerlek İsviçre peynirini piyano rulosu olarak kullanır ve bir fonograf plağını çalmak için yaratıcı yeni bir yol bulurlar.