Ye Olden Days
Minnie, babası tarafından seçilen bir prensle evlenmeyi reddedince bir kulede hapsedilir. Mickey onu kurtarmaya çalışır, gardiyanlar tarafından yakalanır ve prensle düello yapar. Mickey galip gelir ve Minnie'yi kazanır.