Mickey's Steam-Roller
Mickey Mouse bir buharlı silindir sürerken, Minnie'nin eşlik ettiği, deli dolu ikiz yeğenleri Morty ve Ferdie Fieldmouse yanlarından geçer. Mickey Minnie ile flört ederken, ikizler makineyi kaçırır ve Mickey'nin sıcak takibiyle bir yıkım yoluna çıkarlar. Mickey kendini çocuklar tarafından kovalanırken bulur ve ortaya kaotik ama mutlu bir an çıkar.