Komutan Abim
Hokey yıldızı Alex Pearson, bir oyun sırasında gösteriş yaptıktan sonra ekibinden uzaklaştırılır ve dehşete düşerek kendini küçük kız kardeşi Emily'nin birliği için bir Bumble Bee Troop lideri olarak bulur.