Sevimli Hayaletler
Mickey Mouse, Donald Duck ve Goofy, "Ajax Hayalet İmhacıları" firması işletirler. Yalnız ve canı sıkılmış hayaletlerden, bu hevesli şakacıların gülünç kovalamacaları ve alaylarından delice korktukları evlerine gitmeleri için, bir çağrı alırlar!