Maggie Simpson in "Playdate with Destiny"
Maggie Simpson, sevimli bir bebek tarafından oyun alanı tehlikesinden kurtarılır. Kız oğlanla tanışır, kız oğlanı kaybeder, bilin bakalım sonra ne olur?
Maggie Simpson için parkta sıradan bir gündür. Ancak Maggie oyun alanı tehlikesiyle karşı karşıya kaldığında, kahraman bir bebek onu tehlikeden kurtarır ve onun kalbini çalar. Keyifli geçen bir ilk oyun buluşmasının ardından Maggie, hoşlandığı yeni bebeği ertesi gün tekrar görmek için sabırsızlanır, ancak işler pek de planlandığı gibi gitmez. Kader (ya da Homer), Maggie'ye engel olacak mıdır?