Mucizevi Şangay: Ejderha Efsanesi
Okullar tatil olmuştur ve her şey yolundadır.... Ta ki Marinette, Adrien'ın babasıyla birlikte Şangay'a gitmesi gerektiğini öğreninceye kadar. Neyse ki, Marinette'in amcası Wang orada yaşamaktadır ve Wang Amca'nın doğum günü yaklaşmaktadır! Marinette, Adrien ile görüşmek ve ailesinin nereden geldiğini görmek için Wang Amca'ya hediyesini yüz yüze vermek ister. Bu nedenle Şangay'a gider, ama gittikten kısa süre sonra maalesef bütün eşyalarını kaybeder. Buna cüzdanı, Tikki ve kendisini uğur böceği'ne dönüştüren mucize de dahildir!