Mufasa: Aslan Kral
Mağrur Diyar'ın sevgili kralının beklenmedik yükselişinin destansı hikayesini izleyin. Yetim kalan Mufasa, kraliyet soyunun varisi Taka ile tanışana kadar kayıp ve yalnızdır. Bu, ölümcül bir düşmandan kaçarken ikilinin arasındaki bağı test eden destansı bir yolculuğu başlatır.
Disney "Mufasa: Aslan Kral"ı ekranlara taşırken siz de Aslan Kayalığı'nın sevilen kralının beklenmedik yükselişini keşfe çıkın. Mufasa efsanesini, Simba'yla Nala'nın yavrusu genç bir aslan olan Kiara'ya anlatan Rafiki'nin peşine takılın, Timon ve Pumbaa da kendilerine özgü şakalarla onlara eşlik ediyor. Geriye dönüşlerle anlatılan hikâye, kraliyet varisi sempatik aslan Taka'yla karşılaşana dek kayıp ve yalnız olan, öksüz yavru Mufasa'yı tanıtıyor. Bu şans eseri karşılaşma, hayatlarının nihai amacını arayan sıra dışı bir uyumsuzlar grubunu samimi bir yolculuğa sürükler. Tehditkâr ve ölümcül bir düşmandan kaçmak için birlikte çalışırlarken arkadaşlık bağları da bir sınav verecektir.