Tekli̇f 6 Mayis’ta sona erecek
Kenneth Branagh, Agatha Christie'nin satış rekorları kıran romanından uyarlanan bu şık, sürükleyici ve heyecan verici gizemde Johnny Depp'in de aralarında bulunduğu yıldızlardan oluşan bir oyuncu kadrosunu yönetiyor.
Kenneth Branagh, Agatha Christie'nin satış rekorları kıran romanından uyarlanan bu şık, sürükleyici ve heyecan verici gizemde Johnny Depp, Michelle Pfeiffer, Penélope Cruz ve Judi Dench'den oluşan yıldızlar kadrosunu yönetiyor. Lüks bir tren yolculuğunda bir cinayet işlenince herkes şüpheli olur ve zeki bir dedektif, katil tekrar saldırmadan önce gizemi çözmek için zamanla yarışmak zorundadır.