Çılgın Bir Gece
Bir gece dışarı çıkarak ilişkilerini alevlendirmeye çalışan otuzlu yaşlarında evli bir çift, uyuşturucu kaçakçılarıyla coşkulu bir maceraya karışırlar ve tehlike onlara birbirlerini ne kadar sevdiklerini hatırlatır.