Yer Yer Bulutlu
Bebekleri leyleklerin getirdiğini herkes bilir ama leylekler bu bebekleri nereden bulur? Bunun cevabı, bulut insanlarının bulutlardan bebekler yaparak onlara can verdiği stratosferde gizli. Yalnız ve kendine güvensiz bir bulut olan Gus, 'tehlikeli' bebekler yaratmak konusunda tam bir ustadır. Gus'ın çok sevdiği yaratıları adeta birer sanat eseridir fakat onun sadık teslimatçısı Peck için işler git gide zorlaşmaya başlar.