Pompeii: Ölülerin Sırrı
Roma İmparatorluğu'nun zirvesindeki Vezüv Yanardağı patlaması Pompeii kasabasını volkanik küllere gömerek binlerce insanı öldürür. Adli tıp uzmanları, şimdi ilk kez “Kaçaklar” olarak adlandırılan bir grup kurbanı inceliyor. X ışınları, yaşları, yaralanmaları ve hatta terlik ve mücevher gibi eserleri ortaya çıkarıyor; araştırma ayrıca neden kaçamadıklarını da ortaya koyuyor.