İkinci Dünya Savaşı’nın Derin Sırları
Yeni teknoloji, Pearl Harbor saldırısının karada ve suda gizli kalan izlerini ortaya çıkarır.
Naziler 1944’te dünyanın en gelişmiş silahları olan Hitler’in İntikam roketlerini fırlatır.
Ekip, bir muharebenin izlerini ortaya çıkarmak için Almanya’daki Hurtgen Ormanı’nı araştırır.
Pete Kelsey ve Marty Morgan, Malta’nın baskınlara karşı nasıl savaştığını ortaya koyar.