Queenmaker: The Making of an It Girl
New York'un vârisler döneminin zirvesinde, anonim bir blog yazarı Manhattan'ın elit kesimine sızarak sosyete şöhretini yeni zirvelere taşıdı. Web sitesinin yaratıcısının maskesi düşürüldüğünde, fikir babası hiç kimsenin beklediği gibi çıkmadı.