Ready or Not
SAKLAMBAÇ'ta genç bir gelin, eşinin zengin ve enteresan ailesiyle köklü bir gelenek için bir araya gelir. Bu gelenek, herkesin hayatta kalmak için savaştığı ölümcül bir oyuna dönüşür.