Gerilim
FRESH, cazibeli Steve ile bir bakkalda tanışan, aynı zamanda flört uygulamalarında ona hayal kırıklılıkları yaşatmış Steve'e numarasını veren Noa'yı konu alır. İlk randevularından sonra, Noa etkilenir ve Steve'in romantik bir hafta sonu kaçamağını yalnızca yeni sevgilisinin bazı olağandışı saklı iştahlarını bulmak için davetini kabul eder.