Evde Tek Başına: Tatilde Soygun
10 yaşındaki Finn ve kız kardeşi tatilde kendilerini evde tek başlarına bulduklarında, yeni evlerine girmeye çalışan, başlarında Malcolm McDowell'in olduğu üç beceriksiz suçlu tarafından kuşatılırlar! Neyse ki Finn, evini korumak için ayrıntılı bir dizi teknolojik aygıt ve bubi tuzağı kurar. Evde Tek Başına: Tatilde Soygun, tüm aile için komik bir eğlence olan keyifli bir komedi macerası!