Köpekbalığı Balinaya Karşı
Bir deniz biyoloğu olan Ryan Johnson, büyük beyaz köpekbalığı tarafından saldırıya uğrayan ve boğulan bir kambur balinayı filme aldığında, rutin bir drone araştırması ölümcül bir hal alır. Daha önce hiç görülmemiş davranış, hayatını çalışarak geçirdiği bir yaratığa dair bakış açısı tamamen değişen Johnson’ı, kambur balinaları göçlerinde takip etmeye ve onları savunmasız hale getirebilecek yerleri haritalamaya teşvik eder.