Yırtık Rahibe
Whoopi Goldberg, onu arayacakları en son yer olan manastırda mafyadan saklanmak zorunda kalan küstah bir bar şarkıcısını canlandırıyor. Ancak yenilenen koro grubu, övgü dolu eleştiriler alınca, aniden gelen ünü gizli kimliğini tehlikeye atar.
Whoopi Goldberg, onu arayacakları en son yer olan manastırda mafyadan saklanmak zorunda kalan küstah ve kalitesiz bir bar şarkıcısını canlandırıyor. Manastırda, aykırı davranışlarıyla bir sürü sadık taraftar toplar ve rahibelerin ruhsuz kilise korosunu, danslı, şarkılı, capcanlı bir müzik korosuna çevirir. Ancak grup, övgü dolu eleştiriler alınca, aniden gelen ünü gizli kimliğini tehlikeye atar. Harvey Keitel ve Kathy Najimy, 60'ların sevilen Motown müzikleriyle dolup taşan, bu alışkanlık yaratan komedide muhteşem oyuncu kadrosuna katılıyorlar. Tütün görselleri içerir.