Sneakerella
Müzik odaklı, yüksek tempolu bu "Sindirella" hikâyesi, Queens'te yaşayıp bir ayakkabı mağazasında depocu olarak çalışan ve gelecek vadetmesine rağmen yeteneğini gizleyen spor ayakkabı tasarımcısı El'i konu alıyor. El, Manhattan'ın güzel prensesi Kira King'le tesadüfen karşılaşır ve aralarında bir elektriklenme olur. En yakın dostunun yüreklendirmesi ve biraz da sihrin yardımıyla kolları sıvayıp bağcıklarını bağlayan El, büyük hayallerinin peşine düşer.
New York'un capcanlı spor ayakkabı alt kültüründe geçen ""Sneakerella"", ""Sindirella"" masalına modern bir bakış açısı sunan yüksek tempolu, müzik odaklı bir film.
El, Queens'de yaşayan ve rahmetli annesine eskiden ait olan ayakkabı mağazasında depocu olarak çalışan yetenekli bir spor ayakkabı tasarımcısıdır. Sanatsal yeteneğini büyük stres altındaki üvey babasından ve karşısına çıkan bütün fırsatların önünü kesen zalim üvey kardeşlerinden saklar. El, efsanevi basketbol yıldızı ve spor ayakkabı devi Darius King'in kızı Kira King'le tanışır ve spor ayakkabılara olan düşkünlüklerini paylaşırken aralarında bir elektriklenme olur. En yakın dostunun yüreklendirmesi ve İyilik Meleği'nin sihirli dokunuşları sayesinde El, yeteneğini kullanarak endüstride ""ciddi"" bir spor ayakkabı tasarımcısı olma hayalinin peşine düşer.