Karanlık Zihinler
Stranger Things’in yapımcılarından bu yeni cesaret verici macerada, hükumet tarafından tehdit olarak görülen, gizemli yeteneklere sahip gençler hayatta kalma ve gelecek için savaşmak zorundalar.
Stranger Things’in yapımcıları bu yeni cesaret verici hikayede, gizemli bir şekilde yeni yetenekleri ortaya çıkan ve hükumet tarafından tehdit olarak görülen gençleri anlatıyor. Görülmüş en güçlü insanlardan biri olan Ruby, güvenli bir yer arayan bir grup kaçak gence katılır. Kısa bir süre sonra, bu aile kaderlerinin kontrolünü geri almak ve gelecek nesilleri kurtarmak için kolektif güce ihtiyaçları olduğunu fark eder.