Star Wars: Skywalker'ın Yükselişi
Star Wars: Skywalker'ın Yükselişi filminde, çığır açan Skywalker destanının merakla beklenen ve yeni efsanelerin doğacağı sonu ve son özgürlük savaşı başlamak üzere.