Rogue One: Bir Star Wars Hikayesi
Lucasfilm’in destansı macerası Rogue One: Bir Star Wars Hikayesi'nde bir grup alışılmadık kahraman İmparatorluğun son kitle imha silahı Ölüm Yıldızı'nın planlarını çalmak için bir araya gelir.