Tarzan ve Jane
Tarzan ve Jane ormandaki ilk yıllarını kutlamaya hazırlanıyor ve Jane, Tarzan için mükemmel bir hediye arayışında. Bunun için yardım aldığı goril ve fil dostu Terk ve Tantor ona etrafta kol gezen panterleri atlatmaktan patlayan yanardağda lav sörfü yapmaya dek, ne kadar heyecan dolu bir yıl geçirdiğini hatırlatır. Fakat Tarzan'ın Jane'e hazırladığı sürprizin yanında bu hiçbir şey. Tarzan ona dünyasını ne kadar anladığını gösteren bir hediye verir.