Ichabod ve Bay Kurbağa'nın Maceraları
Animasyonun büyüsü sayesinde "Söğütlerdeki Rüzgâr" ve "Sleepy Hollow Efsanesi" muhteşem bir macerada bir araya geliyor. Arkadaşları Köstebek, Fare ve Angus MacPorsuk'u endişe dolu bir çılgınlığa sürüklerken, sizi J. Thaddeus Toad ile çılgın bir araba yolculuğuna bekliyoruz. Sonra da Güzel Katrina Van Tassel'i etkilemek için kasabanın zorbasını savuşturması gereken cılız Ichabod Crane ile tanışacaksınız.
İki unutulmaz çocuk hikâyesi, "Söğütlerdeki Rüzgâr" ve "Sleepy Hollow Efsanesi", tek bir muhteşem macerada ve orijinal sinema formatında bir araya geliyor. İlk olarak, arkadaşları Köstebek, Fare ve Angus MacPorsuk'u endişe dolu bir çılgınlığa sürükleyen J. Thaddeus Toad ile vahşi bir otomobil yolculuğuna çıkacaksınız. Ardından, gözü Katrina'da olan kasabanın zorbası Brom Bones'un karşı çıkmasına rağmen güzel Katrina Van Tassel'ı etkilemeyi hayal eden cılız Ichabod Crane ile tanışacaksınız. Bu komik rekabet, Ichabod'u Başsız Süvari efsanesiyle tanıştırır ve bu hikâye yürekleri hoplatan bir doruk noktasına ulaşır. Basil Rathbone ve Bing Crosby tarafından harika bir şekilde anlatılan Ichabod ve Bay Kurbağa'nın Maceraları, coşkulu macera, mükemmel animasyon ve muhteşem müzikleriyle sizi büyüleyecek. Tütün tasvirleri içerir.