Fantasia 2000
Walt Disney'in ölümsüz baş yapıtı olarak muhteşem bir görsel ve işitsel şölen sunan Fantasia 2000, Walt Disney'in ölümsüz Fantasia filminden esinlenerek onun vizyonunu devam ettiren bir yapıt. Kendinizi tamamen yenilikçi müziklere ve animasyon görsellerinin harika şölenine kaptıracaksınız. Müziğin gerçek hayatta can buluşunu, resimlerin müzikle iç içe geçişini ve heyecanın ta kendisi Fantasia'da tekrar ve tekrar deneyimleyeceksiniz.