Vahşetin Çağrısı
Çok sevilen klasik eserden uyarlanan Vahşetin Çağrısı, iyi yürekli köpek Buck ile Buck'ın güvenmeye çalıştığı adamın (Harrison Ford) hikâyesini beyaz perdeye aktarıyor. 1890'larda Kaliforniya'da evcil bir hayvanken birden Alaska'nın Yukon bölgesinde posta dağıtan kızak köpeği ekibine alınan Buck'ın hayatı altüst olur.
Jack London'ın çok sevilen klasik eserinden uyarlanan Vahşetin Çağrısı, iyi yürekli köpek Buck ile Buck'ın güvenmeye çalıştığı John Thornton'ın (Harrison Ford) hikâyesini beyaz perdeye aktarıyor. Güneşli Kaliforniya'da bolca şımartıldığı hayatından aniden çekip çıkarılan Buck, kendini Alaska'nın vahşi ve ıssız bölgesi Yukon'da bulur. 1890'ların fırtınalı Altına Hücum günlerinde, posta dağıtan kızak köpeği ekibine dâhil olan Buck, konforlu yaşamını geride bırakarak hayatta kalmak için zorluklarla mücadele etmek zorunda kalır. Buck'ın hayatı, yalnız gezgin Thornton'la karşılaşmasıyla yeniden yön değiştirir ve kader onları hayatlarının macerasına çıkarmaya hazırlar. Büyüleyici olduğu kadar affetmeyen bir doğada yolculuk etmek, insan ve köpeğin büyük bir değişim geçirmesini sağlar. Etkileyici canlı çekimlerle son teknoloji animasyon tekniklerini kendine has bir şekilde harmanlayan Vahşetin Çağrısı, gerçekçi ve dokunaklı karakterler barındıran görsel bir şölen.