Narnia Günlükleri: Şafak Yıldızının Yolculuğu
Prens Caspian’la Şafak Yıldızı adındaki kraliyet gemisinde çıkacakları bir yolculuk için Narnia’ya geri dönen Lucy, Edmund ve kuzenleri Eustace deniz halkı, ejderhalar, cüceler ve gezgin kaybolmuş savaşçılar ile karşılaşır. Dünyanın bittiği sınıra yaklaştıkça denizde çıktıkları bu büyük macera, heyecanlı ancak belirsiz bir sona doğru ilerler.