İnanılmaz Aile
Kayıp Balık Nemo'nun yaratıcısı Akademi Ödüllü Pixar Stüdyoları'ndan bir ev dolusu süper kahramanın inanılmaz yaşamlarının anlatıldığı muhteşem bir animasyon! Bob Parr ve eşi Helen, eskiden kötülerle savaşan ve dünyayı kurtaran muhteşem kahramanlardır. On beş yıl sonra, süper kimliklerini terk etmeye ve çocukları Violet, Flash ve Jack-Jack ile normal bir yaşam sürmeye mecbur bırakılırlar. Eski macera dolu günlerine geri dönmek için sabirsizlanan Bob, gizemli bir kişi tarafından çok gizli bir göreve çağırılınca aradığı fırsatı bulur! Ancak dünyayı kurtarmak için ailesinin tüm süper üyelerine ihtiyaç duyduğunu anlaması çok uzun sürmez.