The Shepherd
Noel arifesinde, Kuzey Denizi üzerinden evine uçan genç bir RAF pilotu, telsizi ve elektriği kesilip, sınırlı yakıtla mahsur kalınca, kendini tehlikenin içinde bulur. Tam da şansı tükenmek üzereyken, gizemli bir yardım sever, güvenli bir yere ulaşması için ona rehberlik eder.